:: Calendarul activitatilor

:: Pliantul de informare

# 06-11.10.2019 schimb pe termen scurt de grupuri de elevi în Alytus, Lituania

Elevii au participat la următoarele activități:

  • Prezentarea școlilor din orașele vizitate, spectacol de bun venit
  • Vizitarea Primariei din Alytus 
  • Vizitarea unei centrale termoelectrice Elektrenai Power Plant
  • Vizitarea Muzeului Energiei și Tehnologiei din Vilnius
  • Vizitarea Centrului Național de Vizitatori pentru Zonele Protejate din Vilnius
  • Vizitarea Kaunas University of Technology și participarea la workshop despre sursele de energiei regenerabilă și energie, realitate virtuală
  • Participarea la workshop-uri la școală : activitate educațională „Soarele în cultura lituaniană”, lecție de geografie privind resursele de energie regenerabilă

 

# 31.03-05.04.2019 schimb pe termen scurt de grupuri de elevi

S-au desfășurat următoarele activități:

# 2-7.12.2018 Intalnire Koszalin

În perioada 02-07 decembrie  2018 în cadrul proiectului Erasmus+  Water, wind and sun – ecology can be fun  cu nr. de referință 2018-1-PL01-KA229-050925_5 a avut loc schimbul pe termen scurt de grupuri de elevi în Koszalin, Polonia, țara coordonatoare.

 

  

Schimbul  pe termen scurt de grupuri de elevi a inclus urmatoarele activitati:

  • 9 pași de economisire a energiei;
  • Vizitarea Academiei Windhunter din Koszalin, primul centru de formare în privința energiei eoliene din Europa. 
  • Vizitarea primei hidrocentrale subterane din Europa la Roscino;
  • Vizitarea Inspectoratului Școlar și a Primăriei. 
  • Workshop-uri despre centrale electrice, construirea unei hidrocentrale ecologice, calcularea consumului de energie;
  • Participarea la lecții despre ecologie la matematică, chimie, engleză, poloneza, științe;
  • Votarea logoului dintr-un număr de 12 desene;
  • Evaluarea activității de învățare transnaționale prin aplicarea unui chestionar;

              Participarea la aceasta activitate de învățare transnațională a permis elevilor cunoașterea centralelor electrice ecologice din Polonia, o introducere în metodologia 50/50 și informațiile de bază privind diferitele posibilități de economisire a energiei. 

               Pe parcursul întregii săptămâni elevii au desfășurat  activități de învățare în urma cărora elevii au dobândit următoarele competențe și cunoștințe:

  • Învățarea elementelor de bază ale metodologiei 50/50
  • Construirea de modele de centrale electrice
  • Planificarea și organizarea activității
  • Calcularea energiei consumate
  • Crearea unei liste de cuvinte în limbile tarilor implicate în proiect asociate economiei de energie
  • Rezolvarea problemelor creative
  • Cunoașterea sistemului educațional polonez
  • Îmbunătățirea competentelor digitale : utilizarea instrumentelor educaționale și utilizarea aplicațiilor software educaționale, utilizarea instrumentelor MSOffice pentru procesarea documentelor și folosirea Kahoot.it în scopuri educaționale, utilizarea software-ului pentru înregistrarea și editarea prezentărilor         
  • Îmbunătățirea abilitatilor de comunicarea cu profesorii și eleviii din alte țări, precum si îmbunătățirea competențelor lingvistice în limba engleză
  • Îmbunătățirea competentelor  organizatorice: pregătirea și gestionarea reuniunilor, gestionarea echipelor de lucru, planificarea și organizarea etapelor modelelor de construcție, identificarea priorităților si  gestionarea eficientă a relațiilor cu ceilalți membri ai echipei.
  • Îmbunătățirea competentelor sociale: excelente abilități de comunicare în contactele zilnice cu profesorii și elevii, excelente abilități de lucru în echipă si capacitatea de a motiva alții.

La această activități de învățare au participat următoarele cadre didactice și elevi:

Cadre didactice: Ivan Iuliana, Aristotel Doinița, Bundă Cristina

Elevi: Paraschiv Sandra, Florea Daria, Andrei Denis, Mănoiu Petruța, Stanciu Bogdan

Sari la conținut